Svar på alla frågor från frågestunden!

1. Favorit köks redskap,
SVAR: eh, haha kanske Mixer!

2. Tre grejer du skulle ta med till mars/månen?
SVAR : mina bästa vänner/familj, lufttub och dator [så man kan blogga he.he.he]

3.Vad drömde du om inatt?
SVAR: Hmm, just nu kommen jag inte ihåg

4.hur kunde du få upp din och Sagas låt på spotify??? :) <3
SVAR: det var inte vi, de som jobbar med oss la upp den :)

5.Vilka är 10 tio av dina vänner!? ;) ;*
SVAR: Eh va?

6.Vilka är dina bästa vänner?
SVAR: Jag har maassa fina vänner men några av mina absolut närmaste är Melina,Ihab,Linus,Signe,Victor,Bella,Tyra,Klara,Sindra,Klara B,Sara E ♥

7. Är du ihop med någon? Och isåfall hur länge har ni varit ihop?
SVAR: Jepp, med en som heter Filip och vi har varit ihop i 1 vecka? ♥

8.Vem föddes först du lr din tvilling?
SVAR: Signe, fast jag känns ju äldre eller hur? Hehehe ;)

9.Vilka är dina favoritbloggar?
SVAR: Chloeschuterman.chic.se , Sarahtjulander.myshowroom.se , Fokis.se , och fler (tog inte för det mesta inte vänner nu)

10. Hur får du så många läsare?
SVAR: Haha, jag vet inte, de bara kommer, men ett tips blogga ofta :)

11. Hur firade du nyårsafton?
SVAR: Bara hemma och chillade (:

12. Vad fick du i födelsedagspresent?
SVAR: Massa saker, men mest massa pengar :D

13. Hur många låtar har du gjort?
SVAR: Rätt många men jag har varit med på väldigt många barnskivor när jag var yngre, första låten var typ "Lilla nallen min" och den gjorde vi när vi var 3 år :) ♥

Det var de flesta, Läs och njut! ♥



Kommentarer
Postat av: anonym

Du verkar cool, men jag har hört att din syster Nenne är typ helt grymt häftig!! Hur gör man för att bli så ball som hon?? hon är min idol <3

2012-01-14 @ 00:04:50
Postat av: MeliNA

Nenne la den asså, hhaha!

2012-01-14 @ 00:12:01
URL: http://mmelinaaas.blogg.se/
Postat av: Tyra

Älskar dej nu och föralltid<333333333333333

2012-01-14 @ 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0